Wednesday 8 May 2013

MENCARI SECEBIS KASIH SAYANG DAN KEBAHAGIAAN

ASSALAMUALAIKUM.....kalimah pembuka bicara yg suci....

Kasih sayang umpama ikatan yang xkan pernah putus sesama manusia kan?tapi kadang kala kita lupa...seberapa umat manusia lain memerlukan IA...sangat2 sampai cari pn xjumpa.....bagi insan yang dilahirkan dalam VERY PERFECT FAMLIY U SHOULD GRATEFUL TO ALLAH.....tak semua kita dilahirkan sempurna walau sempurna anggota badan.....namun masih dahagakan kasih sayang.......AKU.....antara hambaNYA yang masih mencari kasih sayang dan kebahagiaan aku sendiri....menitis air mata apabila melihat kebahagiaan orang lain.....tapi aku perlu tabah menghadapi semua cabaran dan dugaanNYA....semua ini boleh buat aku lebih matang dlaam menjalankan kehidupanku....YA ALLAH AKU BERMOHON KEPADAMU....KAU CURAHKAN KASIH SAYANGMU KEPADAKU DAN KAU BIMBINGLAH AKU KE JALAN YG ENGKAU REDHAI...AMIN YA RABBALA'LAMIN.....



No comments:

Post a Comment